20 dagar!

1. Mina rädslor
2. En kille jag litar på  
3. En tjej jag litar på  
4. En vän jag verkligen saknar  
5. En som gör mig glad  
6. En som jag alltid har roligt med  
7. En släkting jag älskar  
8. En vän som jag har bästa minnen med  
9. En barndoms vän  
10. Någon som är död som jag saknar  
11. En jag vill ha tillbaka i mitt liv  
12. Någon som vet hur man gör mig glad   
13. Någon jag verkligen älskar   
14. En person jag vill byta utseende med   
15. Snyggaste tjejen jag vet   
16. Snyggaste killen jag vet
17. Någon du brukade va med förut   
18. Någon med samma humor som du   
19. Någon du skrattar mycket med   
20. Någon jag haft de bästa tiderna med men sen tappat kontakten med 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0